یک فنجان زندگی

همه ی ما برای خودمون زندگی ای داریم...
و اهداف و مسیری...
و میکوشیم که بهترین مسیر و پیدا کنیم و گاهی هم راهمونو عوض کنیم...
اینم منم
درگیر مسیر زندگی...!

بایگانی

دل ߒشکسته

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ق.ظ

یا این دلِ‌شکسته💔 مارا

 صبور کن‌!

یا لااقل به خاطر زینب 

 ظهور کن!

دیگر بتاب از افق مکه

 ‌ماهِ‌من🌙!

این جاده هاۍ شب زده را 

  غرق نور کن...

اَلّلـهُــــمَّـ؏ـجّــل‌لِـوَلیِّــڪَــ‌الـفَـــرَج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۱
رهگذر

نظرات  (۲)

۱۱ مهر ۹۳ ، ۰۰:۲۷ محمد محمدیان رباطی
سلام دوست عزیزم
وبلاگ ومطالب خوبی دارید
کاش من هم مثل شما چنین وبلاگی داشتم
خوشحال میشم از نظرات سازنده شما استفاده کنم
پاسخ:
سپاس
۱۱ مهر ۹۳ ، ۰۰:۲۸ آرین حصاری افشار
با سلام دوست عزیز. وبلاگ زیبایی داری.خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی و باهام تبادل لینک کنی. من با همه تبادل لینک میکنم. البته توی وبلاگ من همه نوع مطب پیدا میشه. پیشاپیش متشکرم.
پاسخ:
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">